sendmail.cf

Lefteris louther at thrace.louthernet.gr
Thu Jun 26 14:23:50 EEST 1997

Loipon auto pou hthela na kano me to sendmail htan to exhs...
Exv ena account sthn compulink ston sever athena.compulink.gr...
Epishs vgaino internet apo linux me ena domain pou den yparxei kai
einai thrace.louthernet.gr ...Otan stelno mail apo to linux thelo na
fainetai oti to stelno apo thn athena etsi oste na mporoun na mou kanoun
reply kai na to dv sthn athena...

Ekana thn diorthosh enos filou se prohgoumeno mail alla distixos
den egine tipota (sto sendmail.cf)...

Euxaristv,
lefteris

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help