Maximum users...

Fotis Andritsopoulos fandrit at ariadne-t.gr
Fri Jun 13 13:46:26 EEST 1997

Basika to problhma pou endexomenws na dhmiourgeitai einai sth mnhmh ki oxi
ston epejergasth, 'h sto transfer toy diskou.... Sto ULTRIX pou exw dei
pantws, (den jerw me poion tropo) orizeis posous users na kanoun login xwris
na peirajeis ta /dev/ttyp* ...Ayto pantws me to w | wc -l einai poly ejypno !!

                                        Fotis Andritsopoulos