disks

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Jun 12 03:57:46 EEST 1997

On Thu, 12 Jun 1997, Harris Kosmidhs wrote:

> split -b <ari8mos bytes> file
> Px split -b 100000 file
> sou kanei arxeia xaa xaab ktl ton 100Kbytes

<PEDANTIC> Oxi, sou kanei arxeia xaa, xab, klp twn 100.000 bytes. 100 kbytes
= 102.400 bytes. </PEDANTIC> :-)

Mporeis omws na grapseis split -b 100k kai na pareis alithina kilobytes.
Yp'opsin oti se ena floppy ta arxeia twn 102.400 bytes einai pio oikonomika
apo afta twn 100.000 bytes epeidh to sector size tou floppy einai 512 bytes.

> Nomizo kati moporei na ginei kai me to tar alla de
> 8umame pos.

  Mporei an dwseis kati san tar cvMf /def/fd0 arxeia, ALLA (a) den grafetai
pouthena to disk sequence (to tar(1) se empistevetai na grapseis ta
noumerakia stis disketes), (b) den mporei na doulepsei me taftoxronh
sympiesh. Ara ena tar czvf syn split einai kalyterh lysh an yparxei xwros
ston sklhro disko/tympano/whatever (syggnwmh, eblepa mhxanhmata 20 etwn olh
mera -- exw stamathsei na ypothetw oti yparxei sklhros diskos ston
ypologisth). :-)

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One     ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help