ROUTER HOW TO

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Mon Jun 9 21:26:37 EEST 1997

>Gia xara se olou sas
>exw mia erwthsh :
>
>Thelw na syndesw 3 PC  (TCP/IP) sto linux me ethernet kai no to
>xrhshmopoihsw
>san router,
>to linux tha eina gateway
>ta ypoloipa aplos tha eina termatika
>
>Opoios xerei as mou pei ti prepei na kanw gia na ftiaxw auto
>to diktyo (Ta settings gia thn route kai ola ta sxetika)

A) Ypo8etw oti exeis parei apo ton ISP sou toulaxiston
duo subnet. Ena gia ta modem kai ena gia to diktuo.

Ypo8etw telos oti exeis balei :
Apo to prwto subnet
 ip1.1 ston ISP sou
 ip1.2 sto modem sou
Apo to deutero subnet
 ip2.1 sthn ethernet

==========================

1. Sthse to linux

2. tre3e to netconfig
bale san ip sou to ip2.1
bale san gateway to ip1.1 (dhladh thn pleura tou ISP)

3. dior8wse to /etc/resolv.conf  sumplhrwnontas enan duo nameserver
gia asfaleia.

4. dior8wse to /etc/rc.d/rc.inet2
bgazontas ta # mprosta apo tis entoles pou bazoun mprosta ton routed.

5. dior8wse to /etc/rc.d/rc.inet1 wste sthn arxh tou peripou na pros8eseis
thn entolh pou energopoiei to modem kai th sundesh
(pppd -detach /dev/ttyS0 ip1.1:ip1.2  ...k.l.p.)

6. Sta upoloipa PC bale
san ip kapoio apo thn omada ip2
san gateway to ip2.1
san nameserver ton nameserver pou se e3uphretei.
(Merikoi ISP se upoxrewnoun na tre3eis NameServer)

Epeidh teleutaia sthsw ton enan pisw apo ton allon tetoious
server, an milame gia to idio pragma, exw kapou ola auta mazemena.
An h periptwsh sou einai auth pou perigrafw pes mou
na sou to steilw.

-O8wn

>A! auth h syndesh 8a ginei mesw thlefwnou
>

>Euxaristw ek twn protero
>
>Me ektimhsh
>X.Ioannou
>--
>Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
>sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
>Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
>Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users

Alfa - Group
= Greece-== ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura
--Greece -Tel+30-661-40096
= Italia-==VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --
Italy
= Albania-==I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --
Albania

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help