Greek font & AltGr

Georgios Vetoulis vetoulis at glue.umd.edu
Thu Jun 5 00:22:41 EEST 1997

Qrhsimopoihsa tic sumboulec pou perieqontai sto greenonx howto
pou brhka ston Argea kai ola douleuoun mia qara.

Paliotera to mode_switch douleueue me ton XFree server, alla apo
to 3.2 stamathse na douleuei.
Epipleon akomh ki otan douleue to mode_switch de mporouse o qrhsthc
 na balei tonouc sta ellhnika klp. giati den uposthrizontan ta 'dead keys'
katw apo to X11R6 genika.

Twra me ta xmodmap kai th prosjhkh twn entolwn allaghc plhktrologiou sta
menou tou window manager bazeic kai tonouc kai kaneic oti jeleic..
Mporeic na baleic tonouc giati to alt sou prosferei auth th douleia.
Ta deadkeys akomh de douleuoun afou eimaste se X11R6 akomh.
Treqw XFree 3.2 apo to Redhat 4.1

Geia qara

--
Georgios Vetoulis a.k.a.  Γιώργος Βετούλης
http://w3.pppl.gov/~vetoulis

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help