Q: Hurd (was Re^2: Infomagic)

Christos Ricudis Christos_Ricudis at p98.f11.n413.z2.fidonet.org
Mon Jun 2 12:14:21 EEST 1997

Hello Linux-greek-users!

In <LINUX-USERS.GR> Linux-greek-users wrote:

 >> linux archives toy sunsite.unc.edu kai toy tsx-11.mit.edu, full
 >> mirror toy GNU(nai,exei kai to Hurd mesa :-)), ktl ktl.

 L> Mia kai to aneferes, to exei dokimasei ayto (to Hurd nte) kaneis,
 L> kai an nai ti leei ?

Nai, bebaia.

San texnologia einai ontws epanastatiko. Ola ta mexri shmera leitoyrgika
systhmata poy basisthkan sto Mach htan single-server, dhladh ena monolo8iko
implementation toy unix (h opoioy alloy) epanw sta Mach services - to mono
pragma sto opoio ta dieykolyne to mach einai to crossplatform porting.

To Hurd prospa8ei na kanei implement ayto gia to opoio ftiaxthke to mach - ena
synolo apo servers poy kanoyn implement o ka8enas ena ksexwristo kommataki toy
leitoyrgikoy, kai epikoinwnoyn metaksy toys me message-passing. (as mhn
ksexname oti HURD shmainei "a Hird of Unix-Replacing Daemons" kai HIRD shmainei
"A Hurd of Interfaces Representing Depth"  :-))

Ayth h sxediastikh filosofia exei arketa pleonekthmata, opws (8ewrhtika)
sta8erothta kai (8ewrhtika kai praktika) para poly kalo scalability se multi-
processor periballonta. To problhma ths einai oti ayksanei tromera to overhead
ka8e system call me apotelesma to leitoyrgiko na einai PANARGO :-))) - ta prwta
lmbench results edeiksan oti to Hurd brisketai sto 40% peripoy ths taxythtas
toy Linux.

Pantws exei ontws pollh plaka na blepeis to Hurd, einai endiaferon paixnidaki.
Mporeite na to breite sto prep.ai.mit.edu:/pub/gnu-0.0, ena megaaaaalo paketo
einai. Egka8istatai se UFS h EXT2FS partition kai bootarei me ena diko toy 2-
stage boot loader. H egkatastash 8a sas paidepsei ligaki, alla to apotelesma
aksizei ton kopo :-)

Christos Ricudis, 2:410/3.0.
sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help