Back...

Vasilis Vasaitis mod at compulink.gr
Thu Jul 31 04:44:14 EEST 1997

Μετά από αρκετές μέρες επέστρεψα. Τώρα θα μου πείτε στα φρύδια σας.
Τέλος πάντων. Αφού διάβασα τα 95 νέα μηνύματα είπα να δώσω μια συνοπτική
απάντηση σ' αυτά. Έχουμε και λέμε:

- Όπως πολλοί εδώ μέσα έχω και εγώ ICQ. Επειδή όμως βαριέμαι να σας βάζω
και επειδή δεν το έχω αυτή τη στιγμή στο σύστημά μου, ορίστε το UIN μου:
1924160. Όποιος επιθυμεί ας με προσθέσει στην contact list...

- Μάκη δεν ξέρω πώς γράφεις εσύ το γιώτα με τόνο και διαλυτικά, πάντως
εγώ χρησιμοποιώ το Alt-0192 (numeric). Μην ξεχνάς ότι όπως και για σένα
μου είναι απαραίτητο στο όνομά μου.

- Για το θέμα του IRC το μόνο που έχω να πω είναι πώς είναι πολύ εύκολο
αυτή τη στιγμή να μπει ένα eggdrop από UNIX οπότε αν βαρεθείτε πολύ τον
defence σφυρίξτε.

- Το ανέκδοτο του falcon είναι πολύ καλό και όποιος έχει τέτοιο και δεν
μας το λέει να αυτομαστιγωθεί τώρα.

- Καλώς τον iam στην mailing list.

- Τέλος ελπίζω να σας δω τώρα στη συνάντηση και ο Φευγάτος παρακαλείται
να μου επιστρέψει το Linux Developer's Resource.

Αυτά και αν ξέχασα τίποτα μην βαράτε πολύ...

mod
Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users