ghostcript questions

Kostas Liakakis kostas at rincewind.techpath.gr
Mon Jul 21 12:14:05 EEST 1997

On Sun, 20 Jul 1997, I.Ioannou wrote:

> On 20-Jul-97 Kostas Liakakis wrote:
> >
> >To ghostview to koita3es?

H0ela na po mhpos to ghostview sou einai palio, `h to gs poly kainourio...
Giati to ghostview 1.51 me to ghostscript 2.6.2 ta exo xrhsimopoieisei
poly kai se diafores platformes kai mporeis na ektyposeis aneta oti
selida 0es.

O pio aplos tropos pantos htan
gs -sDevice=tralala -dPAPERSIZE=a4 -sOutputFile=hahaha
kai 3ekina to ghostscript, ftiaxnei thn proth selida, mv hahaha hahaha.1,
enter, ftiaxnei thn deuterh, mv hahaha hahaha.2, klp...

Fysika einai teleios asymforo an 0es ektyposeis thn 100 selida mono :-)

Enas akomh pio lowlevel tropos, anoi3e to .ps kai afhse mono to
initialization kai tis selides pou 0es... me ligh parathrhthkothta 0a
breis pos arxizoun & teleionoun oi selides.. .poly pi0anon na yparxei kai
kapoio sxolio ekei konta...

-K.

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help