.forward

Fotis Andritsopoulos fandrit at demokritos.cc.duth.gr
Sat Jul 19 23:49:24 EEST 1997

Egw nomizw pws ginetai me to procmail ... Ftiaxneis ena arxeio .procmail
me to opoio kaneis filtering...An ena mail erxetai apo mia e-mail na to
grapssei se allo dir 'h na to steilei kapou allou...Yparxei nomizw ena
FAQ gia to procmail
H pio aplh pantws syntajh tou .forward apo oti jerw einai na grapseis
mesa
user at host.domain
alla ola ta mail 8a phgainoun ekei...

                |         Fotis Andritsopoulos           |
                |    Democritus University of Thrace     |
                |        Department of Electrical        |
                |        and Computer Engineering        |
                |        e-mail : fandrit at duth.gr        |
                |     SMS : fotis at obelix.ee.duth.gr      |