your mail

Fotis Andritsopoulos fandrit at demokritos.cc.duth.gr
Thu Jul 17 13:30:11 EEST 1997

Nomizw pws h egkatastash sou ftiaxnei merika arxeia, ta opoia einai
scripts analoga me ti shell xrhsimopoieis...An exeis gia paradeigma bash
yparxei ena pou legetai XX.sh .Ayto prepei na to trexeis sto .cshrc sou
gia na paizei to staroffice...
P.S. Den 8umamai kala to onoma tou arxeiou alla sto leei kata thn
egkatastash..

                |         Fotis Andritsopoulos           |
                |    Democritus University of Thrace     |
                |        Department of Electrical        |
                |        and Computer Engineering        |
                |        e-mail : fandrit at duth.gr        |
		|     SMS : fotis at obelix.ee.duth.gr      |