Problems

Sir Zagor kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Sun Jul 6 06:52:08 EEST 1997

> [...]
> swapon /dev/hda3
>
>   An den sou vgalei minima lathos tote eisai entaksei, sto eksis tha
> exeis kanonika swap (to mkswap xreiazetai na to ekteleseis mono mia
> fora). An pali griniaksei, tote vlepoume.
>
> Vasilis Vasaitis
> --
> Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
> sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
> Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
> Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users
akou pio einia to problima ....otan ektelo tis parapano entoles (autes
ektelousa kai prin...) kanei enable tin mnimi swap...fainetai kai me tin
entoli free otan tin ektelo.orai mexri edo.to sistima ergazetai teleia kai
gepernetai to problima me ta libraris pou eixa ...OTAN omos kano boot kai
fortonetai gana o kernel tote i swap mnimi jafanizetai...opote problem me ta
rc arxeia...telika  brisko oti sto arxeio rc.S ekteleitai i entoli
"/sbin/swapon -a " kai tsekara oti pragmati ekteleita....
gia na exo swap sto mixanima mou prepei na ektelo tin entoli "swapon