Problems

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Sat Jul 5 20:10:56 EEST 1997

On Sat, 5 Jul 1997, Vasilis Vasaitis wrote:

>   Einai merikes fores pou to swap den exei setaristei sosta me apotelesma
> na min xrisimopoieitai. Me tin entoli 'free' sou to deixnei kanonika?
> Check it out.
>
> Vasilis Vasaitis
> --
> Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
> sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
> Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
> Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users

sostos!!! extes to eida kai pragmati i swap mnimi den exei ginei enable
parolo pou stin arxi ekteleitai i entoli swapon -a (sto arxeio rc.S)
den mou fortonei tin swap ...kai otan kano swapon /dev/hda3 me leei
gia priority -2 ...ma ekana oti ekana panta den gero giati den exei
seturistei kala.....:(
pio prin esbisa swap partition gia na to megaloso...ki otan to ganabala
den mporesa na fortoso pali tin swap