Mia mikrh apogohteush

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Feb 27 04:21:15 EET 1997

> Kai eisai etoimos.Nomizw pws auto exei kapoious periorismous sxetika me ta
> uparxonta swap PARTITIONS,den prepei na kaneis swapon ta pertitions n' kati
> tetoio,an exei kaneis kati sugkekrimeno sto mualo tou parakalw na mas
> diafwtisei.

  Ap'oti kserw den yparxoun sobaroi periorismoi. Thn teleftaia fora pou
koitaksa, mporouses na exeis mexri 16 swap files/partitions, to kathena
mexri 128MB (nomizw). Den yphrxan periorismoi sth xrhsh swap files. To mono
meionekthma twn teleftaiwn htan oti ta swap partitions einai fysei pio
grhgora, mia kai to request gia ena block apo to swap file pernaei mesa apo
to filesystem driver kai meta apo ton HDD driver. Sta swap partitions ta
requests pane kateftheian ston HDD driver, glytwnontas xrono kai kopo.

A.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk