Mia mikrh apogohteush

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Feb 27 04:08:52 EET 1997

> > PS: pos mporo na balo ena 2o swap? Eite os partition eite os file.
> >
> Ftiaxneis ena deutero swap partition (fdisk, create partition me ID 83),
> mkswap tin partision auti kai auto einai olo (kane kai ena swapon -a afou
> tin pros0eseis fysika kai auti sto /etc/fstab kanw apo tin arxiki swap)

  ...kai an theleis na ftiakseis swap file (pio bolika apo ta partition gia
proswrinh xrhsh), dineis

# dd if=/dev/zero of=onomataki_tou_arxeiou bs=1024 count=8192
# mkswap onomataki_tou_arxeiou 8192
# swapon onomataki_tou_arxeiou

  Afto einai gia 8MB swap file (8192k). s/8192/whatever/g

A.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk