pppd, QUESTION #2

Liakakis Kostas kostas at rincewind.techpath.gr
Wed Feb 26 16:44:54 EET 1997

On Wed, 26 Feb 1997, Sotiris Sotiropoulos wrote:

> To ekava kai auto tpeis fopes ex8es kai tipota. Movo otav evala tnv
> grammn pou mou eipes mou evgale to muvnma:
>
> 	"mount: none already mounted or /proc busy"

[...]

> Kavovtas mount sto command prompt dev vlepw stnv lista pou emfavizetai,
> to  /proc va eivai mounted. Apo tnv alln otav kavw cd /proc kai ls vlepw
> ola ta kala pou prepei va eivai mesa, opws ta pids dirs twv processes
> pou tpexouv, apxeia opws dma, cpuinfo, kai ta loipa, auta dnladn pou
> prepei va upaxouv mesa. Auto pou eida kai isws eivai evdiafepov eivai to
> apxeio filesystems mesa sto /proc.

[...]

> Ti va pw ola deixvouv evtaxei kai douleuouv evtaxei ektos apo to xazo
> muvnma to opoio dev exei kamia epiptwsn etsi kai alliws.

na sou po ego mia skepsh. Pane bale sto /etc/mnttab me to xeri mia grammh
gia to /proc. Ama kaneis sketo mount, ekeino to arxeio emfanizetai. Tora
o pppd den 0a paraponietai.

An ontos ginei opos ta leo parapano, psa3e giati e3arxhs den enhmeronei to
/etc/mnttab. Apo ti stigmh malista pou les oti sto /etc/fstab sou den
yphrxe grammh sxetike me to proc filesystem, alla auto ginontan mount,
einai profanes oti mesa se kapoio rc sou yparxei entolh ths morfhs
mount -n -t proc none /proc
`h kati tetoio telos panton opote to /proc ginetai mount ane3arthta kai
mia grammh gia auto sto fstab prokalei to mhnyma "mount: ...." apo kapoio
mount -a pou yparxei pio kato se kapoio rc script kai auto einai logiko.

Gia na synopsisoume ta parapano akatalabistika, mpes mesa sto /etc/rc.d h
telos panton opou yparxoun ta rc scripts sou. kane ena:  grep proc * kai
psa3e gia grammh me mount. Einai pi0ano na to kanei sto rc.S (h to
analogo) opou exei to root filesystem read only gia na tre3ei to fsck
opote 0elei kai to -n (na mhn prospa0hsei na grapsei sto mnttab giati 0a
apotyxei). Tespa, bresto, bale ena sxolio mprosta, h sbhsthna teleios.
Ase (3anabale) thn grammh gia to /proc sto fstab. papala... 0a eisai
enta3ei.

Fysika mporei kai na mhn symbainei tipote ap'oti leo, opote h 0eoria mou
paei peripato kai apla exei ena elaxisto didaktiko endiaferon...

- -Kostas