pppd, QUESTION #2

Sotiris Sotiropoulos sotiris at ath.forthnet.gr
Wed Feb 26 15:10:17 EET 1997

Lambo,

Me afopfn apo tis apavtnseis pou pnpa ema8a polla perissotepa gia to
proc filesystem. Diavasa kai apo kapoia vivlia tou Linux pou exw kai
twpa ovtws xepw poso snmavtiko eivai. Bevaia meses akpes ta nxepa kai
apo priv auta ta pragmata aplws twpa mbopw va pw oti ta xepw se pio
va8os. Loipov x8es pros8esa tnv grammn pou mou eipes sto /etc/fstab
apxeio kai ekava reboot, kai pnpa to parakatw muvnma:

	"mount: none already mounted or /proc busy"

to opoio dev mou leei kai polla. Prospa8nsa va to kavw manually divovtas
tnv evtoln:

	mount -t proc none /proc

kai evgale to idio muvnma kati pou fusika to perimeva.

Exw Linux kernel version 1.2.13. Auto pou diavasa eivai oti to /proc
filesystem eivai hardcoded mesa sto leitoupgiko. Vevaia sta diagrammata
pou eixe to vivlio ovtws eivai fusiko va mbopeis va to kaveis mount mia
kai edeixve oti eivai independent file system.

Av kapoios (-a) exei kati perissotepo va piei n va upodeixei 8a me
von8ouse polu. Pvtws prepei va avafepw oti dev exw kaveva provlnma
sto va epituvxavw suvdesn me tov ISP (Intenet Servive Provider) mou,
exw apo to evoxlntiko muvnma:

	" Message from syslogd@<hostname> at <date and time> ...
  	 <hostname pppd[223]: proc file system not mounted "

Euxapistw,

Swtnpns.