Prosbasi se linux partitions

Liaos Ioannis liaos at hol.gr
Mon Feb 24 01:32:58 EET 1997

On Sun, 23 Feb 1997, I.Ioannou wrote:

> Gnorizei kaneis an yparxoun sources pou na dinoun se allo leitoyrgiko
> (kata protimisi U*ix - an kai oxi aparaitita) Read KAI WRITE prosbasi
> stin linux partition ? Kata protimisi meso mount isos, alla kai sketa
> programmata kanoun, arkei na exoun WRITE prosbasi- den milao gia to
> ext2tool px

Tha elega to SAMBA. Apo win95 kanei mount kai exeis analoga me to configu
ration kai read kai write prosvash, meso diktyoy omos...
Tora an ennoeis gia prosvash sto idio pc (xoris dhladh na trexei to
linux (to ext2tool ap'oti thymamai dinei mono 'read' prosvasi) den
ksero kati allo....

> --
>
> I.Ioannou (roryt at hol.gr)
> For help on using this list (linux-greek-users), send a message to
> "majordomo at argeas.argos.hol.gr" with one line of text: "help".
> For any problem send e-mail to owner-linux-greek-users

- --

Ioannis Liaos
liaos at hol.gr
http://users.hol.gr/~liaos