Red Hat Packages

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Sat Feb 22 16:05:32 EET 1997

>On Wed, 22 Jan 1997, Harry Koutsogiorgas wrote:
>
>> pia oi kainourgioi kernel tha einai se RPM Packgages... Etsi lene oti tha
>
>Epeidh den exw asxolh8ei pote me RedHat alla exw sunanthsei files .rpm mhpws
>8a mporouse kaneis na mou e3hghsei ti einai auta? :-/ Aplh periergeia....

Phgaine mia bolta sto web site tou  RedHat kai exei plhrh kaluyei
tou 8ematos.

Se genikes grammes einai :
- -sumpiesmena arxeia pou periexoun kai odhgies diadromhs
- -Xreiazonttai ena spastiko programma gia na ta anoi3eis
pou to kaneis pairneis apo to parapanw site.

- -O8wn

>Thanx.
>
>George Daflidis-Kotsis.
>
>| Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
>| School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |
>| Aristotle University of Thessaloniki	|  gdk at ourania.autom.teithe.gr	 |
>| http://www.math.auth.gr/~gdk/		|  gdk at dias.ergasya.tuc.gr	 |

>For help on using this list (linux-greek-users), send a message to
>"majordomo at argeas.argos.hol.gr" with one line of text: "help".
>For any problem send e-mail to owner-linux-greek-users

                                     Alfa - Group
 ==-Kerkura - Corfu - Greece-==
ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura  --Greece

==-Roma - Italia-==
VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --  Italy

==-Saranda - Albania-==
I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --  Albany