Telnet Script (How to)

George Daflidis-Kotsis gdk at alphanet.gr
Sat Feb 22 03:52:12 EET 1997

On Fri, 21 Feb 1997, Kombos Compulink wrote:

> 8a h8ela na rwthsw an yparxei tropos apo to linux na dhmiourgiseis ena
> script gia telnet
> opote ka8e fora pou 8eleis na mpeis se kapoio host na mhn xreiazetai h
> gnwsth diadikasia tou "login"

Giati den xrhsimopoieis rlogin? Bale ena .rhosts sto account sou sto "apenanti"
host pou 8a periexei se mia grammh:
host_apo_opou_8a_mpainw   login_sto_host_apo_opou_8a_mpainw

opote dinontas:
rlogin apenanti.host -l login_pou_uparxei_sto_rhosts

8a mpaineis xwris na sou zhtaei login/passwd (me thn proupo8esh pws to host
opou bazeis .rhosts to uposthrizei auto)

George Daflidis-Kotsis.

| Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
| School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |
| Aristotle University of Thessaloniki	|  gdk at ourania.autom.teithe.gr	 |