pppd

George Goundras linux at phoenix.ermis.gr
Sat Feb 22 01:06:04 EET 1997

George Daflidis-Kotsis wrote:

> 4) Exw ena linux me to /home fs mounted noexec,nodev,nosuid,nouser,auto,rw,async
> kai parousiazei to e3hs problhma.Otan kapoios kanei anonymous ftp mporei na
> kanei kanonika cd,get k.l.p alla otan kanei ls den tou deixnei apolutws tipota.
> Epishs,an kanw mount me remount,exec flags den masaei mia kai e3akolou8ei na
> einai noexec :-/
>
> Kamia idea? :-) Euxaristw ek twn proterwn.
>
> George Daflidis-Kotsis.

Loipon gia na soy pw thn allhtheia, egw nomizw oti den ftaine ta flags
tou xrhtsh alla perissotero to configuration tou FTP..
An to ls ginetai kanonika an mpei mesa san enas aplos xrisths (p.x.
george) kai DEN to kanei ston anonymous xrhsth, tote h pio pithanh lysh
einai h ekshs:
pas sto arxeio  /etc/ftpaccess kai koitas na exei pros to telos:

guestgroup ftponly

To eixa pathei kai egw paliotera ayto me to ls kai eixa spasei to kefali
moy na brw  ti ftaiei...
Poly pithanon na ftaiei ayto kai sthn dikia sou periptwsh...

George