How to: AddUser - DNS - Mail Name

lonewolf at athena.compulink.gr lonewolf at athena.compulink.gr
Fri Feb 21 15:14:49 EET 1997

> 1) pws mporei enas server (linux) na ginei dns server
> 2) an exw p.x. enan user me userID: test pws mporw na ton kanw na dexetai
> mail me onoma    megalytero apo 8 xarakthres (userid) opws ginetai me thn
> greek-linux-users
> 3) an 3erei kaneis na mou pei an h "adduser" mporei na parei parametrous
> apo command line
>    p.x. adduser USER-ID USER-NAME GID UID HOME-DIRECTORY SHELL k.l.p

	1) trexeis ton named (bind 4.9.4.2) kai exeis primary/secondary
DNS services, gia perissotera diabase to "DNS ans BIND" 2nd Edition,
O'REILLY, poly kalo biblio !

	2) Den nomizo na exei kapoio unix problima me userids pano
apo 8 characters, esy to orizeis afto... Pantos an 8eleis na steiseis
ena Linux system anoixto se users, tote sigoyra 8a prepei na pareis
to shadow package kai ekei, mesa sto sources kane oti allages 8eleis,
don't worry, den einai toso diskolo oso akoygete !

	3) fysika ! (kai h apli kai h shodow ;-)

- --
| Costas Vlassis       | E-mail: lonewolf at compulink.gr                  |
| Student of N.U.O.A.  | URL: htttp://www.compulink.gr/users/lonewolf/  |
| Chemistry Dept       | Hellenic Linux User Group WWW Pages maintainer |
| Visit the Hellenic Linux User Group: http://www.compulink.gr/linux/   |