pppd #2,The sequel....

George Daflidis-Kotsis gdk at alphanet.gr
Fri Feb 21 22:09:44 EET 1997

On Fri, 21 Feb 1997, Michalas Othon wrote:

> 1. Apo thn dia8esimh mnhmh.
>    An einai xamhlh kapoia proc mpainoun se swap kai ka8usteroun.

Prokeitai gia ena P100 me 8MB RAM kai 32MB swap partition.

> 2. Apo thn parametropoihsh twn grammwn kai twn modem.
>     An peftoun 'h kanoun reset otan meinoun idle panw apo kapoio xrono.

Prokeitai perissotero gia ena oikogeneiako susthma,me ena modem olo ki olo,
alla epeidh to host exei xalia grammes kai hdh me 28800 modem ta connects
ginontai to polu sta 14400,kai an eisai atuxos gia na krathsei h grammh
prepei h taxuthta na pesei sta 9600,elega mhpws exw kai to idio to host
na epibarunei thn katastash.

George Daflidis-Kotsis.

| Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
| School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |