pppd #2,The sequel....

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Fri Feb 21 10:38:27 EET 1997

>Geia se olous....
>
>Yparxei periptwsh otan ena linux einai kai dialup server me ton pppd as poume,
>an anebei to load polu na einai pio asta8eis oi dialup grammes,na peftoun pio
>eukola giati to linux 8a argei na antapokri8ei as poume?

E3artatai apo duo paragwntes.

1. Apo thn dia8esimh mnhmh.
   An einai xamhlh kapoia proc mpainoun se swap kai ka8usteroun.

2. Apo thn parametropoihsh twn grammwn kai twn modem.
    An peftoun 'h kanoun reset otan meinoun idle panw apo kapoio xrono.

O8wn

                                     Alfa - Group
 ==-Kerkura - Corfu - Greece-==
ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura  --Greece

==-Roma - Italia-==
VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --  Italy

==-Saranda - Albania-==
I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --  Albany