Mia mikrh apogohteush

George Daflidis-Kotsis gdk at alphanet.gr
Fri Feb 21 04:52:25 EET 1997

On Thu, 20 Feb 1997, Haris Kosmidis wrote:

> space:/D-DISK/temp/movs# xanim sonia.mov
> XAnim Rev 2.70.5.4 by Mark Podlipec (c) 1991-1996
> QT rle: malloc failed

Xontrika (les kai 3erw analutikotera alla anyways >:->)....Ta win95 kanoun
dynamic allocation sto swap file tous,ka8ws einai auto akribws,file kai oxi
partition opws sto linux,opote den exei peperasmenos mege8os.Opote megalwsan to
swap file tous etsi wste na xwresei olo to .mov (profanws).

Anti8eta sto linux,exeis apo oti 8umamai swap partition 16mb.Opote o player
den mporese na grapsei parapanw kai sou ebgale la8os sthn malloc().

An kanw kapou la8os parakalw dior8wste me....

George Daflidis-Kotsis.

| Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
| School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |
| Aristotle University of Thessaloniki	|  gdk at ourania.autom.teithe.gr	 |