How to: AddUser - DNS - Mail Name

George Daflidis-Kotsis gdk at alphanet.gr
Fri Feb 21 03:34:37 EET 1997

On Thu, 20 Feb 1997, Kombos Compulink wrote:

> 2) an exw p.x. enan user me userID: test pws mporw na ton kanw na dexetai
> mail me onoma    megalytero apo 8 xarakthres (userid) opws ginetai me thn
> greek-linux-users

Apo oso 3erw auto ginetai mono an baleis ena email alias pou 8a deixnei sto
login name. Ta aliases mpainoun sto arxeio /etc/aliases kai energopoiountai
me thn entolh newaliases.

To format einai aplo gia thn periptwsh pou 8eleis esu.
email-alias-more-than-8-characters: userID

> 3) an 3erei kaneis na mou pei an h "adduser" mporei na parei parametrous
> apo command line
>    p.x. adduser USER-ID USER-NAME GID UID HOME-DIRECTORY SHELL k.l.p

An kai den 8umamai an h entolh uphrxe eggenws sto linux slackware distribution
n' thn ebale to shadow passwd suite,dokimase thn entolh useradd anti ths
adduser.Gia perissoteres plhrofories man useradd :-)

George Daflidis-Kotsis.

| Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
| School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |
| Aristotle University of Thessaloniki	|  gdk at ourania.autom.teithe.gr	 |