How to: AddUser - DNS - Mail Name

Kombos Compulink root at florina.compulink.gr
Thu Feb 20 22:54:55 EET 1997

        Gia xara se olous tous linux Users

Zhtw sygnwmh pou grafw mesa apo windows - alla oti ma8eis dyskola to 3exnas!
(Eimai neos xrhsths tou Linux)
Loipon exw tis e3eis erwthseis:

1) pws mporei enas server (linux) na ginei dns server
2) an exw p.x. enan user me userID: test pws mporw na ton kanw na dexetai
mail me onoma    megalytero apo 8 xarakthres (userid) opws ginetai me thn
greek-linux-users
3) an 3erei kaneis na mou pei an h "adduser" mporei na parei parametrous
apo command line
   p.x. adduser USER-ID USER-NAME GID UID HOME-DIRECTORY SHELL k.l.p

euxaristw ek twn proterwn

me ektimhsh

Ioannou Xrhstos