Sig 11 [Was: Re: PPP problem - tha skaso !!!]

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Feb 20 06:44:35 EET 1997

> Katathetw kai th dikh mou empeiria mpas kai bohthsei.
> To diko mou SIG11 basano to giatrepsa stamatwntas ton 100starh Pentium
> na einai overclocked sta 120.

  Xm, egw to idio problhma akribws to elysa me mia swsth psyktra kai enan
kalo anemisthra. :-)

  O DX4-120 bgazei arketh parapanw thermothta apo ton DX4-100. Fantazomai
oti stous P5 tha einai akoma xeirotera.

> Sxetika me to an einai hardware to problhma, pisteuw ki egw oti synhthws
> apo tetoiou eidous problhmata dhmiourgeitai.

  Mhn kaneis to lathos na mperdeveis to "signal 11" (SIGSEGV, Segmentation
Fault, *peripou* o,ti kai to General Protection Fault [brrrrrr]) me tis
periptwseis pou prokaleitai apo hardware.

  Otan prospatheis na anapseis th mhxanh tou amaksiou sou kai den pairnei,
afto mporei na ofeiletai (a) sto oti den exeis benzinh, (b) sto oti kapoios
sou eklepse th mhxanh. Kai ta dyo einai pithana, kai ta dyo einai aitia pou
prokaloun to symptwma. Ena apo ta dyo einai pio fysiko. An twra exoume pesei
se epoxh pou einai ths modas na kleboun mhxanes apo aftokinhta einai allo
thema. :-)))

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk