linux pages hosting

lonewolf at athena.compulink.gr lonewolf at athena.compulink.gr
Thu Feb 20 17:55:16 EET 1997

> Loipon,
>    Eixa steilei kai ena allo mail alla mallon kati 0a ekana la0os kai den
> eftase.
> 0a protina gia tis selides pou dhmiourgountai gia to linux kai 0a
> dhmiourgh0oun sto mellon na tis sthsoume katw apo ena server me to domain
> linux.gr . Diladi protinw na paroume to domain linux.gr na to sthsoume se
> ena server o opoios 0a einai kai o kentrikos server .Apo ekei kai pera 0a
> mporousan na ginoun mirror se sites
> tou e3wterikou opws eixe prwtinei o Giwrgo (Jester) kai alloi.

	Afto 8elei:
a) mixanima or Virtual domain
b) grammi diki toy or attached to a netowrk of an ISP
c) xrimata kai kapoion na to prosexei ;-)

	Den nomizo oti borei na ginei toso sintoma, eksaloy den eimaste
kai oi xiliades ton users, me ta bias pernome toys 150 oloi oloi, kai
an, opote...

	Lonewolf

- --
| Costas Vlassis       | E-mail: lonewolf at compulink.gr                  |
| Student of N.U.O.A.  | URL: htttp://www.compulink.gr/users/lonewolf/  |
| Chemistry Dept       | Hellenic Linux User Group WWW Pages maintainer |
| Visit the Hellenic Linux User Group: http://www.compulink.gr/linux/   |