KATHISTERHSEIS

Nick Stivaktakis SigmaN at her.FORTHnet.GR
Thu Feb 20 12:58:41 EET 1997

- ----------
> From: MIXALAS OTHON <mixalas at forthnet.gr>
> To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
> Subject: KATHISTERHSEIS
> Date: Thursday, February 20, 1997 08:48
>
>  Re paidia pou sthn euxh brisketai autos o argeas
> kai h bash ths listas ?
>
> Proswpika eimai se arketes listes se olo ton kosmo
>
> Tetoio x'ali prwth fora blepw.
>
> Ta mhnumata mou erxontai opote tous goustarei
> kai me opoia seira tous 8umietai.
>
> Prwta erxetai h apanthsh kai thn allh mera to prwi blepw
> thn Erwthsh.
>
> ?????
>
> O8wn
- ----------

Nomiza oti eitan diko mou to problhma alla blepw oti to
exoun kai alloi.

Pairnw kai egw ta mhnumata me teliws trelh seira. Oxi mono
tis apanthseis meta tis erwthseis, alla kai polu palioterhs
hmeromhnias mhnumata meta apo kainouria ... Alla anti allwn
duladu. Afou nomiza oti ftaiei o mailer pou xrishmopoiw kai
den mou ta kanei sort kanonika ...

As ginei kati na allajei to host ths listas (ektws an einai
problhma tou majordomo ...)

 - 13:00 / 20 Feb 1997 - ... Gia na doume ... !

Nick Stivaktakis / SigmaN at her.FORTHnet.GR