pppd

George Daflidis-Kotsis gdk at alphanet.gr
Wed Feb 19 22:25:32 EET 1997

  Send mail to mime at docserver.cac.washington.edu for more info.

- --1556172670-1399501038-856383932=:384

On Wed, 19 Feb 1997, Haris Kosmidis wrote:

> Xrhsimopoio to pppd gia na sundeomai se ISP.
> To 8ema einia pos otan gia kapoio logo pesei h grammh (kai pistecte me peftei
> polu eukola) ego den to katalabaino, para mono an prosexo ta ledakia h akouso
> ena xarakthristiko 8orubo mikrhs entashs omos.
> Den uparxei tropos gia kati pio emfanes? Kati san to reconnect ton W95?
> Den nomizo na uparxei etoimo apla rotao an kaneis exei kanei kana tetoio
> scriptaki

Na 'sai kala re Xarh,mou edwses aformh gia tesseris (nomizw >:->) parathrhseis/
erwthseis. :-)

1) Gia na me eidopoiei otan peftei h grammh egrapsa auto to polu aplo kai
xontrokommeno script kata th gnwmh mou,to stelnw attachment sth lista,
opoiadhpote idea euprosdekth.

2) Gia na kanei reconnect mporeis sto script pou sou stelnw na pros8eseis kai
mia grammh opou 8a kalei p.x. to ppp-on,an kai den endukneitai idiaitera
ka8ws me ton tropo pou exei graftei to script den einai sigouro pws epese
n' apla exei kollhsei stigmiaia (??).

3) Des sta cd tou linux,sto sunsite archive,gia ena utility pou legetai pppupd,
8a sou fanei idiaitera xrhsimo nomizw (legete me Bikh Pagiatakh >:->)

4) Exw ena linux me to /home fs mounted noexec,nodev,nosuid,nouser,auto,rw,async
kai parousiazei to e3hs problhma.Otan kapoios kanei anonymous ftp mporei na
kanei kanonika cd,get k.l.p alla otan kanei ls den tou deixnei apolutws tipota.
Epishs,an kanw mount me remount,exec flags den masaei mia kai e3akolou8ei na
einai noexec :-/

Kamia idea? :-) Euxaristw ek twn proterwn.

George Daflidis-Kotsis.

| Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
| School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |
| Aristotle University of Thessaloniki	|  gdk at ourania.autom.teithe.gr	 |
| http://www.math.auth.gr/~gdk/		|  gdk at dias.ergasya.tuc.gr	 |

- --1556172670-1399501038-856383932=:384

IyEvYmluL2Jhc2gNCmVjaG8gLW4gIldoaWNoIGhvc3QgdG8gcGluZz86ICIN
CnJlYWQgUElOR19IT1NUDQplY2hvIC1uICJFdmVyeSBob3cgbWFueSBzZWNv
bmRzIHNob3VsZCBJIGNoZWNrPzogIg0KcmVhZCBJTlRFUlZBTA0Kd2hpbGUg
WyAxIC1lcSAxIF0NCmRvDQppZiBbIGBwaW5nIC1jIDEgJFBJTkdfSE9TVCB8
IHdjIC1sYCAtbmUgNiBdDQp0aGVuDQplY2hvICJUaGUgTGluZSBJcyBEb3du
IiB8IHdhbGwNCmV4aXQgMQ0KZmkNCnNsZWVwICRJTlRFUlZBTA0KZG9uZQ0K

- --1556172670-1399501038-856383932=:384--