Sig 11 [Was: Re: PPP problem - tha skaso !!!]

Liakakis Kostas kostas at rincewind.techpath.gr
Wed Feb 19 11:37:38 EET 1997

On Tue, 18 Feb 1997, Theodore H. Kaskalis wrote:

> Katathetw kai th dikh mou empeiria mpas kai bohthsei.
> To diko mou SIG11 basano to giatrepsa stamatwntas ton 100starh Pentium
> na einai overclocked sta 120.
> Sxetika me to an einai hardware to problhma, pisteuw ki egw oti synhthws
> apo tetoiou eidous problhmata dhmiourgeitai.

Koita3te, to an to paidi (exo 3exasei poios einai...) exei hardware h
allo problhma, einai eukolo na to dei, ena make zImage ston pyrhna kai
teleiosame. An to pppd to peta apo hardware la0os, tote sigoura 0a to
bgalei kai h gcc. Epishs ena fsck -f / (dyo - treis fores) mporei na kanei
thn idia douleia (0a arxisei na paraponietai to VFS)

- -K.