PPP problem - tha skaso !!!

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Tue Feb 18 16:36:28 EET 1997

> To Signal 11 genika exei na kanei me kapoio hardware problhma tou
> mhxanhmatos
> kai oxi me th sygkekrimenh efarmogh. Synh8ws pantws to bgazei otan to PC
> "zorizetai" px. otan kaneis compile ton kernel h sta X otan ginontai
> polla pragmata taytoxrona. Yparxei kapoio FAQ gia ayto.

  Gkouargka?

  Thn teleftaia fora pou koitaksa, to signal 11 to elegan SIGSEGV,
Segmentation Fault, h {General Protection Fault,Stack Fault} katw apo
DOS/WIN.

  Den exei na kanei me to hardware alla me thn prospatheia ths efarmoghs na
prospelasei perioxes tou address space pou den epitrepetai na prospelasei
(px ena user process pou prospathei na diabasei metablhtes tou kernel, ena
process pou prospathei na treksei non-executable perioxh mnhmhs h na grapsei
read-only perioxh, h na diabasei perioxh sthn opoia den exei kammia
prosbash).

  To "internal compiler error, singal 11" einai to idio signal, alla
emfanizetai ypo diaforetikes synthikes. Px sto diko mou mhxanhma (kai se ena
P100 paliotera) epairna internal compiler errors otan yperthermenotan o
epeksergasths. Pros theou, OXI otan "zorizetai" to mhxanhma. Exw piasei load
24 (den thelete na kserete pws, htan peirama) kai den exw crasharei.
Antithetws, kathe fora pou exei pesei o GCC me eswteriko SIGSEGV kserw oti
apla to exception proklithike apo ekswterikes synthikes.

  Alla sto 99% twn periptwsewn, ena SIGSEGV ypodhlwnei kakogrammenh efarmogh
h kako configuration efarmoghs. Epeidh o PPPD einai mallon stathero
ergaleio, to mono pou mporw na ypopsiastw einai misconfiguration. Alla oxi
hardware problhmata.

A.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk