NT nie nei nie nie nie nie nie nie

George Konstantakis xtreme.her.forthnet.gr at forthnet.gr
Wed Feb 19 06:53:15 EET 1997

> Date:          Wed, 19 Feb 1997 02:22:08 +0200
> From:          NIKOS aka TROjY <trojy at cc.uch.gr>
> To:            linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
> Subject:       Re: NT nie nei nie nie nie nie nie nie

> ti trypes exoun ta NT ..?
> ti trypes exei to Linux?
> giati to 1 einai anwtero apo to allo?
> =====================================
     Egw aplws 8a apanthsw sto teleytaio .. ta ala 2 erwthmata
    einai antikeimeno diatribhs kai oxi 8ema pou mporei na panth8ei
    se mia tetoia lista ...
    Loipon agaphte (file kata ta ala niko)  otan rwtas kati prepei na
   eise pio sygekrimenos ...einai san na rwtas ti einai kalytera na
   faw shmera makaronia h gemista ??.
   ka8e leitourgiko systhma einai xrhsimo se kapious an8rwpous giati
   ekplhrwnei tis apaithseis toys kai lynei ta provlimata tous
   ayto to leitourgiko mporei gia sena na einai ta windows NT pou
   bebaia einai yperarketa gia ena aplo home user opws esy pou den
  xreiazete ejiedikeymenes lyseis , alla aples lyseis se  ka8hmerina
   provlimata enos home user ..gia autous tou eidous tous xrhstes ta
   microsoft(sux) windows einai oti prepei .
   Gia ena xrhsth omws me diaforetikes apaithseis apo tis dikes sou
   pou 8elei ena leitourgiko systhma oxi vitrina pou kanei 5-6
   pragmata    kai deixvei wraio alla pou kaneis 10000 pragmata se
   poly megalytero ba8os me megalyterh parametropoihsh ..kai dia8etei
   mono ena pc ..tote gia ayton to Linux einai 8hsauros.

   ayta ta oliga
p.s : pros to paron to e-mail stelnete apo ta win95 :--))
mia kai kanw akoma repartioning ton sklhro mou disko ..alla isws
perimenw mexri na balw ton kainoyrgio disko na perasw apli to linux
mia kai kalh , kamia gnwmh re paidia ? redhat h slackware ?

p.s2: ayto einai to prwto mou mail stn lista an kai exw graftei edw
kai kairo ..:--)
                                    kala na pernate
                              George Konstantakis
                            xtreme at her.forthnet.gr