NT nie nei nie nie nie nie nie nie

I.Ioannou roryt at compulink.gr
Wed Feb 19 05:49:42 EET 1997

NIKOS aka TROjY wrote:

> kala dem einai idiaitera spastiko na grafw gia NT :>?
> Opoios eipe oti ta NT einai mia trypa... as ,ou ekshghsei giati einai
> mia trypa mhpws kai xwsw tipota kai thn kleisw...
> Poly yperanw thn exete dei me to Linux kai mallon den exete matia gia
> allo leitourgiko...
> Egw den eimai yperaspisths gia kanena..
> Peite mou tis trypes kai egw eimai etoimos na tis dokimasw gia NT kai
> gia 95
> (to service pack 2 to exw alla den to exw kanei Install akoma)
>                                     *TROjY*

PARAKALO !!!! O skopos pou grafetai kapoios se mia mailing list eidikou
thematos einai giati thelei na pairnei mail gia AYTO TO THEMA, kai
na kratisei oso mporei to s/n tou mailbox toy se ipsila epipeda

H lista legetai LINUX-greek-users, ara themata toy stil
"trypa sto telnet tou NT" klp einai epiikos ASXETA.

I.Ioannou (roryt at hol.gr)