Ellinika 437 & Kernels 2.x

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Tue Feb 18 05:26:34 EET 1997

> 	Apo tin alli exo kanei dyo patchakia gia ton 2.0.29 kai
> ton 2.0.26 (diff) ama 8elete na ta steilo...

  Yparxei pio efkolh genikevmenh lysh gia OLOUS tous kernels... Pros to
paron paikse me ta patches. Otan kykloforhsei h telikh ekdosh twn Ellhnikwn
tha balw mesa ena gawk script na kanei thn douleia (oxi, den to kanw me
Perl). :-)

> > This was discussed over two months ago, and is not a kernel problem.
> > 0x9b is commonly used as a one-character equivalent of ESC [, and it
> > makes much more sense for Linux to support that meaning instead of
> > your particular encoding.  ISO 8859-7 (also known as ISO IR 126, ELOT
> > 928, and ECMA 118) is an international standard, contains both the
> > Roman and the Greek alphabets (including Greek letters with
> > diacriticals) and leaves 0x9b free to be used as CSI.  What's more,
> > the kbd package appears to support this character set already,
> > including the fonts iso07.f* and the keyboard map gr.map.

  Ola kala ki ola wraia, alla GIATI to 0x95 (155) den mporei na ginei
translated??? Yparxei kapoia logikh pisw ap'afto? Giati to glyph pisw apo to
0x95 den mporei na typwthei enw to glyph pisw apo to 0x1b (27, ESC) mporei
na typwthei??? Den einai ligo periergo afto?

  Tespa. Den exw parei akoma apanthsh oute sto newsgroup oute apo th lista.
Me eksairesh enan typo pou mou, afou ekshghsa GIATI den mporw na kanw
translation, me rwthse an exw dokimasei na kanw translation, ara h gnwmh tou
den prepei na einai eksairetika egkyrh. :-)

  Oh well... Kiddies... It's *KERNEL*PATCHING* time! Bwahahahaha.  :-/

Alexios, apotyxhmenos encoder tou 737 sto Linux.  :-)

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk