About Kernel Problems

George Goundras linux at phoenix.ermis.gr
Tue Feb 18 17:53:34 EET 1997

Geia xara se olous osoys diabazoyn ayth thn lista...

Eimai ki egw enas linux xrhsths kai diabazw taxtika thn lista...
Fisika einai mia poly kalh prospatheia apo thn meria twn ellhnwn
xrhstwn  internet...

Tha ithela na rwthsw kati tous pio pepeiramenoys xrhstes....
Poia einai h pio statherh version tou Linux, meta apo thn 2.1.0.

Dokimasa na kanw compile thn 2.1.26 alla moy ebgaze (afoy to compile
egine epityxws kai xwris oyte ena warning!) ena lathos kata thn diarkeia
toy boot (boot-time). Elege:

hda driver not present.

Kai sthn apo katw grammh ebgaze kati gia to VFS: cannot mount root file
system.

Mhpws kserei kaneis ti symbainei? Ayto exei symbei kai me alles versions
prin apo thn 2.1.26 me to idio akrivws mhnyma...
Exw trellathei, den kserw ti symbainei...
Ntaksei katalabainw na mhn einai statheros o kernel, alla na mhn kanei
kai boot, ayto einai ekswfreniko!

Perimenw mia bohtheia, mpas kai diafwtistw ligaki....

Eyxaristw ek twn proterwn..

Filika,
George Goundras
Ermis On-Line Network and Phoenix BBS