PPP problem - tha skaso !!!

Michalas Othon mixalas at info.forthnet.gr
Tue Feb 18 10:09:00 EET 1997

Paromoio problhma to elhsa me ena -detach sth grammh entolhs
tou pppd

Mixalas O8wn

>Rixno kernel 2.0.29 - ola kala. Bazo kai to ppp-2.0.0f, exo diabasei
>kai ta HOW-TO mou, ta exo kanei ola kata gramma (kai ta resolve kai ta
>scripts, kai ola), kai ftano se ena shmeio pou epitigxano syndesi. Exo
>negotiation me to remote server, perno (dynamic) ip, blepo to remote
>ip,  kai ... PAF !!!! signal 11 (SIGSEGV i allios attempt to access
>memory out of ... klp).
>Ypopsi - to simeio pou exei ftasei to ppp to diapistono apo ta
>messages toy sistimatos. Ante pali apo tin arxi, kai me diaforous
>sindiasmous, kai me aytosxediasmous basismenous stin anagnosi ton
>sources, tipota. THA SKASO !!!
>
>Prin formaro to disko apo to kako mou, kai epeidi den exo kai ton
>xrono na to psaxno me gdb, mpas kai exei tixei se kanena/kamia kai
>kserei na mou pei pos to eleise ?
>

>TIA
>--
>
>I.Ioannou (roryt at hol.gr)

>For help on using this list (linux-greek-users), send a message to
>"majordomo at argeas.argos.hol.gr" with one line of text: "help".
>For any problem send e-mail to owner-linux-greek-users

                                     Alfa - Group
 ==-Kerkura - Corfu - Greece-==
ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura  --Greece

==-Roma - Italia-==
VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --  Italy

==-Saranda - Albania-==
I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --  Albany