Gia traffic dedomenwn

Lucas Maneos lm at quiet.demon.co.uk
Tue Feb 18 02:52:14 EET 1997

> aaa, kai mia poy to aneferes... ti kanoun ayta ta ports sta windows?
> ..giati eixe kykloforisei h fhmh, oti an kaneis telnet se NT4 server sto
> port 135, steileis merikous asxetoys xarakthres kai meta to kleiseis, to
> CPU load sto NT box ftanei 100%....

Einai alhueia, to dokimasa (me thn adeia malista toy NT luser).

Oso gia ta ports, mporeis na ta breis sto Assigned Numbers RFC (den eimai
sigoyros gia to noymero, synexeia allazei to atimo). Xontrika, to 135
xrhsimopoieitai gia kati apo to Microsoft Exchange, to 137 einai gia
netbios nameservice (aka WINS), to 138 gia netbios datagrams kai to 139 gia
netbios ssn (aka SMB).

Ta hliuia '95, opvs kai na ta configurareis, epimenoyn na kanoyn name
lookups me WINS :-|
Tespa, den me polyapasxolei, apla ta kobv sto firewall.

L.