Gia traffic dedomenwn

Papadakis Alexander alpapad at forthnet.gr
Mon Feb 17 14:03:11 EET 1997

> Ti ennoeis?
> An theleis mporeis na baleis:
>
> ipfwadmin -F -p accept -P all -S 0/0 -D 0/0 -o -b
>
> Ayto tha soy kanei log sto syslog kaue paketto pou pernaei apo to mhxanima soy.
> ( -F einai firewall, -p accept shmainei na ta pernaei ta paketta, -P all olla
> ta protokolla ( h -P tcp/udp), -S 0/0 -D 0/0 apo kai pros opoydhpote, -b
> bidirectional rule, -o log in kernel.? under sysl;og).
>
> Lefty Kreouzis

Mporeis na energopoieiseis to accounting apo to kernel kai pali me to
ipfwadm me thn analogh entolh (thn opoia den thymamai akribws) na ta ta krataei
sto proc.. Meta me to ipfwadm kai thn entolh list mporeis na deis ta
statistika...

an den kanw lathos to ipfwadm paei kapws etsi:
ipfwadm add a all from 0/0 to 0/0

Etsi sou krataei olo to trafic apo kai pros to host sou gia ola ta diktya..

An thes na kratas diaforetika entries gia to prws kai apo to host sou
tote prepei na dwseis:

ipfwadm add a all from 193.92.32.0/24 to 0/0
ipfwadm add a all from 0/0 to 193.92.32.0/24

opou to 193.92.32.0/24 einai to diktyo sou kai to 24 einai ta bits tou
netmask sou..

Profanws an thes na kaneis diaxwrismo national international.. tote exases
giati tha prepei na jereis OLA ta diktya pou einai sthn ellada (tha ta
breis apo to RIPE) ,na prostheseis dyo entries gia to kathena (apo kai prws)
kai na to afaireis apo to synoliko.... Milame gia poly douleia..

alpapad