operation penguin

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sun Feb 16 23:22:25 EET 1997

On Sun, 16 Feb 1997 02:52:15 +0200 (EET), Alexios Chouchoulas <alexios at vennea.demon.co.uk>
wrote:

>  As mhn ksekinhsoume me parekshghseis. Ta pame mia xara ws twra!

Na kano kai go tin parembasi mou ? O kathenas exei to dikaioma na ekfrazetai opos thelei,
arkei na min thigei tous allous. Kai fysika, esto kai se morfi karfiou, kaneis den exei to
dikaioma kritikhs toy stil "oxi win95 se aytin tin lista".  As teleionoume me ayto loipon
kai as to ksexasoume - ok ?

>ObFeedback: Esteila mhnyma gia ta Ellhnika, to ASCII 155 kai to console.c
>            sto comp.os.linux.development.system kai perimenw apanthsh. Tha
>            steilw kai email ston maintainer tou sygkekrimenou kommatiou tou
>            kwdika.

Dokimases mipos to mapscrn ? Den doulepse ? O lonewolf prin apo ligotero apo mina toys
eixe stilei mail kai toy eixan apantisei oti den ginetsi tipota, kai na xrisimopoioyme
928. Ego exo na protino kati allo, pou den ksero poso efikto einai (den exo meletisei kala
ton kernel toy linux) :

To idio problima yparxei kai se alla U*ix. Px sta SCO. Alla ekei i metafrasi tis
eksomoiosis apo ton kernel ginetai META apo to mapping ton xaraxtiron.
Etsi me tin antistoixi entoli tis mapscrn (mapchan) mporeis na kaneis mapping to 0x9b sto
0xeb (i akomi se graphics ^[155g, i akomi kai sto aggliko "d") kai to olo sistima
leitoyrgei. Sto linux mipos ginetai kati antistoixo ? (Den exo kai xrono na koitakso
kalytera to console.c)

PS : kalos o pinguinos. Mporo na ton xrisimopoiiso  stin selida toy linux sto web toy
argea (otan me to kalo bro to xrono na tin fiakso)?

- --

I.Ioannou (roryt at hol.gr)