News for Linux...

lonewolf at athena.compulink.gr lonewolf at athena.compulink.gr
Sun Feb 16 14:59:13 EET 1997

> > CALDERA TO PROVIDE NETSCAPE FASTTRACK SERVER AND NETSCAPE
> > NAVIGATOR GOLD IN OPENLINUX
>
> Lauos kata thn tapeinh moy gnvmh.  O apache einai shmantika kalyteros
> web server (perissotera features, kalyterh yposthrijh, kalyterh timh ;-))
> kai o navigaror gold yparxei hdh gia linux, kai malista dvrean (an bebaia
> kapoios einai arketa mazoxisths vste na uelei na trejei ayto to kthnos
> sto PC toy).
>
> Ua protimoysa na eblepa kati opvs AutoCAD / CorelDraw (fresko omvs), h
> ena kalo JDK.
>
> Tespa, eimaste ektos uematos omvs...

	Exeis koitaksei to Solutions CD tis Caldera, exei arketa
paketakia, mazi me to Corel 3 (afto exei ginei ported sxedon se ola
ta Unixakia...) allo den ksero an 8a doyme kapote...

	Oi times einai ligo ubnormal gia linuxades alla ante na to
pistepsoyn afto, edo zitoyn $150 gia student license for WABI !??!

	To CDE to exei dei/dokimasei kanenas ?  Allo farmakio ekei
poy 8elei $250-300 gia na to agoraseis...

- --
| Costas Vlassis       | E-mail: lonewolf at compulink.gr                  |
| Student of N.U.O.A.  | URL: htttp://www.compulink.gr/users/lonewolf/  |
| Chemistry Dept       | Hellenic Linux User Group WWW Pages maintainer |
| Visit the Hellenic Linux User Group: http://www.compulink.gr/linux/   |