operation penguin

Sotiris Sotiropoulos sotiris at ath.forthnet.gr
Sun Feb 16 00:05:58 EET 1997

Sanida Paraskevi wrote:

> Parolo pou to minima den apefthinetai se mena, sou apantw mia pou
> doulevoume sthn idia etaireia me ton Evripidi kai xrhsimopoiw ki egw
> win95 gia na stelnw ta mail mou.

> Sth douleia mas exoume win95 kai etsi me ayta doulevoume. Parola ayta,
> afou s'enoxlei toso tha diavivasoume thn parathrhsh sou ston proistameno
> mas kai isws ntrapei kai mas valei Linux.  Ligo xlomo, vevaia, mia kai
> to exoume kai emeis prospathisei. Apo to spiti omos sigoura tha sou
> stelnoume me Linux, oste na min ginesai exm...ligoulaki spastikos.
>
> Voula Sanida

Pe paidia, ti idou diafwvies eivai autes. Ti snmasia exei o tpopos pou
stelvovtai to e-mails stnv lista. Proswpika mou pnpe kapoio xpovo gia va
kavw configure to Linux wste va petuxw suvdesn me to diktuo, kai opws
eivai favepo stnv periptwsn tou Evripidi dev upapxei allos tpopos
(toulaxistov apo tov xwpo tns douleias tou) va steilei e-mails. Snmasia
exei oti summetexei stnv lista kai malista eftiaxe mazi me tnv Voula eva
wpaio gifaki. Kai n adepfn mou Win95 xpnsimopoiei gia va steilei mails
kai gevikotepa gia va kavei tnv douleia, ti prepei va kavw dnladn va
formapw tov sklnpo se evdeixn diamaptupias; Gia va paw parapera, kai egw
avagkazomai kapoies fopes (kai dev eivai kai liges) pou xpnsimopoiw
Win95. Loipov suvistw npemia kai suvolikn prospa8eia, kai sugvwmn av
akougomai ligoulaki spastikoulns!!!!

Pavta Filika,

Swtnpns.