DigiCHANNEL

Evripidis Papakostas eep at epsilon.com.gr
Sat Feb 15 20:44:06 EET 1997

Kserei kaneis, paidia, pws mporw na syndesw me to Linux mou mia
DigiCHANNEL NC/CON-16 ;

Ayth h syskevh einai ekswterikh ETHERNET gia 16 serial devices (modems,
terminals, etc.) Ap'oti pistevw den xreiazetai kapoios driver apo thn
etaireia Digi, alla paixnidi me ta satanika mgetty, agetty klp.
Epishs, den eida ayth th syskenh na anaferetai sto SERIAL-HOWTO tou
Linux.

An kserei kapoios kati sxetiko, tha htan poly wraia giati tha th
xrhsimopoiousame me Linux anti gia Novell h NT me ta opoia synergazetai.

Akomh ki an den exete xrhsimopoihsei ayth th syskevh alla kapoia allh
ekswterikh ths Digi, apanthste mia pou mporei na dwsete odhgies pou tha
mou fanoun xrhsimes.

Bill Gates : Alt+F4
Evripidis Papakostas
eep at epsilon.com.gr