Metafpaseis.

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Fri Feb 14 18:27:48 EET 1997

> Na sas pw thn amartia mou oute ti einai LDP 3erw,oute ti einai SGML 3erw :-)

  To LDP einai to Linux Documentation Project. An theloume na grapsoume
Linux Documentation, einai kalh idea na to kseroun apo to Project wste na
mas boithisoun/dhmosiefsoun o,ti tekmhriwsh grapsoume.

  SGML einai h "glwssa" poy xrhsimopoioun sto LDP gia na grapsoun ta keimena
tou. Apo SGML source mporeis na dhmiourghseis sxedon o,ti allo source/object
theleis: LaTeX, HTML, text, klp. Einai kati san meta-source format. :-)

> Kai h topo8ethsh peri vi/Pico anaferotan kuriws sta HOWTOs,pou einai plain txt
> files.

  Den mporw na dw pou kollaei afto, omologoumenws. Oloi oi editors ASCII
text tha bgaloun (ektos ki an exeis kanena palio IBM pou bgazei EBCDIC). Den
exei shmasia me ti tha grapseis to keimeno.

  Alla kaneis ena mikro lathos edw: ta HOWTOs einai KAI AYTA gramena se
SGML, OXI se plain text. Plain text dhmiourgeitai apo to SGML file. An deis
sth sxetikh selida tou LDP, ta HOWTOs yparxoun se PostScript, HTML kai Text
(ta mini HOWTOs mono se text gia logous xwrou).

  Gi'afto kai blepeis tetoia foberh omoiomorfia metaksy tous! An ta egrafan
apeftheias me editor oloi, den tha eblepes oute ena omoio me allo. :-)

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk