Metafpaseis.

Sotiris Tsimbonis sotiris at fleetwood.salford.ac.uk
Tue Feb 11 20:16:52 EET 1997

On Tue, 11 Feb 1997, George Daflidis-Kotsis wrote:
> Yparxei kai to StarOffice,pou einai M$ Office clone gia linux apo oti akousa.
> Bebaia pote den to egkatesthsa eleipsei xwrou,exw molis 300MB gia linux me 50MB
> free auth th stigmh.Exw omws mia erwthsh.Exei kaneis problhma me vi/Pico? :-)
> Ta HOWTOs einai plain txt,giati prepei emeis na tous alla3oume ta fwta? :-)

Ma yparxei eidiko tool kai SGML gia na grafeis HOWTO's xrhshmopoiontas to
opoio, me ena mono source document bgazeis ASCII, html, PostScript kai den
kserw ki egw ti allo version...

Koita3te pali sto LDP ths geitonias sas, koita3te se alles prospathies gia
metafrash poy exoyn ginei mexri twra, kai rwthste ton gregh at sunsite prin
kanete tipota.. (an kai den nomizw na yparxei allh ellhnikh prospathia gia
metafrash :))

Sotiris.