Linux Web Page

Sotiris Tsimbonis sotiris at fleetwood.salford.ac.uk
Tue Feb 11 01:01:21 EET 1997

On Mon, 10 Feb 1997, Anthony Papageorgiou wrote:
>     Kai opoios allos exei ftiaxei kati na mou steilei th diey8insh gia na
>     enhmerwsw hn selida me ta links...
>     Proteinw auth h selida pou ousiastika einai h selida twn links tou helug
>     na ginei enas odhgos gia to ti selides iparxoun gia linux sthn Ellada....
>     Auto ektos twn allwn pou 8a periexei....

elpizw na exeis hdh ta dyo ellhnika mirrors toy linux documentation
project.. http://pieria.forthnet.gr/LDP/ kai http://imia.cc.duth.gr/LDP/

egw eimai ypeythinos gia to prwto apo ta dyo, kai prospathw edw kai meres
na parw mia updated version toy apo to sunsite, alla to 'feature' gia na
pairneis compressed directories me mia entolh den doyleyei pros to paron..
exw steilei mail ston ypeythino ekei kai perimenw apanthsh..

sotiris.