Kalh prospa8ia

E. Lefty Kreouzis lefty at fage.gr
Mon Feb 10 13:12:08 EET 1997

On 10-Feb-97 Fotis Andritsopoulos wrote:

>Den katalabainw ti akribws ennoeite sto P.S. Pantws den nomizw pws
>paizei rolo o X Server gia to an 8a exeis Ellhnika sta X 'h oxi...Gia to
>netscape pantws xreiazesai to paketo pou sas eipa...Den xreiazetai
>tipota allo.Me ayto to paketo mporeis kai na grafeis ellhnika se xterm
>(oxi omws kai sto LaTeX)...

Sto ftp://ftp.fage.gr/pub/linux/GreekXKeymap.tgz  yparxei ena arxeio me
ena Xkeymap gia ellhnika me ton XFree X server 3.12. Me ayto to keymap mporei
kaneis na gracei ellhnika se *olla* ta programmata katv apo X. To meionektima
toy einai oti den exei tonoymena ellhnika mikra. Ua xreaistoyne kai
ellhnika fonts elot928. Exei kapoio ypotypodes README, an exetai problhmmata
steilte moy email sto lefty at fage.gr . An kapoios jerei kalytera thn syntajh
toy xmodmap kai pvs doyleyoyn toa dead kai compose keys as moy to pei na
baloyme kai tonoymena.

Lefterhs Kreoyzis

E-Mail: E. Lefty Kreouzis <lefty at fage.gr>
Date: 10-Feb-97