Kalh prospa8ia

Fotis Andritsopoulos fandrit at ariadne-t.gr
Mon Feb 10 12:25:58 EET 1997

Basika opws erxetai to Slakware (me thn egkatastash tou LaTeX) yparxoun
hdh ta sources gia ta Ellhnika...An 8eleis na ftiajeis (recompile) ola
ta fonts phgaine sto /usr/lib/texmf/fonts kai trexeis to ./create.sh
An 8eleis mono ta Ellhnika pas sto /usr/lib/texmf/fonts/language/greek
kai trexeis to ./create.sh se ekeino to directory.Ta .pk arxeia mpainoun
mona tous sto /var/texfonts/pk .

Den katalabainw ti akribws ennoeite sto P.S. Pantws den nomizw pws
paizei rolo o X Server gia to an 8a exeis Ellhnika sta X 'h oxi...Gia to
netscape pantws xreiazesai to paketo pou sas eipa...Den xreiazetai
tipota allo.Me ayto to paketo mporeis kai na grafeis ellhnika se xterm
(oxi omws kai sto LaTeX)...

			Fotis Andritsopoulos

			fandrit at ariadne-t.gr