Linux Recources Project

Anthony Papageorgiou silent at compulink.gr
Mon Feb 10 11:11:33 EET 1997

Xairetw olous,
              ap'oti blepw mazeuthkame polloi opote enhmerwnw kai tous
kainourious:
Exw xekinhsei me ena allo paidi ena project to LINUX RESOURCES PROJECT ti
opoio simfwnhsame me to lonewolf na 8ewrh8ei drasthriothta tou HELUG pou
dhmiourghtai twra.H selides einai etoimes kai 8a aneboun shmera-aurio sto
server pou filoxenei kai to HELUG.Ap'oti blepw iparxei arketh pro8imia
gia enarxh organwmewn drasthriothtwn.
Opote,opoios 8elei na simmetasxei se auto to project as mou steilei ena
mail gia na me eidopoihsei.
Molis anebasw kai ta arxeia sto server 8a deite peri tinos prokeite...
Roryt : 8a to anabasoyme kai sto server tis HOL alla argotera pou filoxenei
th mailing list...

Ta leme paidia

Anthony Papageorgiou
University of Crete