Kalh prospa8ia

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sun Feb 9 17:03:02 EET 1997

On Sun, 9 Feb 1997 16:09:10 +0000 (EET), you wrote:

>Polu kalh skech h dhmiourgia auths ths listas. Mproabo sas...
>
>Mias kai eipate pos mporei na stelnontai mail sta ellhnika 8a i8ela na=20
>ma8o pos na peraso ellhnika se X. 8a mporo na grafo kiolas?

Dikia mou paralipsi : otan tin ksekinisa ipa na min perioristoyme sta =
agglika, alla opoios
thelei na grafei kai se ellinika. Apo oti blepo omos, polis kosmos =
doyleyei me elm, pine
klp, kai den exei tin dinatotita gia metamail. Opote, isos tha itan =
kalitera (gia tin ora
toylaxiston) na paraminoyme sta agglika, kai blepoyme.

I.Ioannou (roryt at hol.gr)